Схема аналізу виховної роботи в класі класним керівником
1.Стисла характеристика колективу та окремих учнів:
загальні відомості про учнів та їхні сім'ї;
суспільна та пізнавальна активність;
відповідальність за загальну справу;
самодисципліна;
уміння переборювати труднощі;
культура поведінки в школі та поза нею;
працьовитість;
повага до законів, символів держави.
2. Визначення виховних завдань, які поставлені в минулому році (аналіз причин невиконання тих чи інших із них).
3. Аналіз змісту виховання (які звички, знання, вміння, навички формувалися в учнів).
4. Аналіз використовуваних форм виховної роботи (класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ тощо).
5. Аналіз використовуваних методів (власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення)
6. Аналіз умов виховання:
санітарно-побутових;
гігієнічних;
естетичних;
природних;
соціально-культурних.
7. Аналіз засобів виховання:
дитячого колективу (рівень згуртованості, сформованість громадської думки, традиції, наявність лідерів, неформальних груп спілкування);
системи суспільних відносин у школі;
особистості вчителя;
системи учнівського самоврядування (визначення його ефективності).
8. Аналіз результативності індивідуальної виховної роботі:
з педагогічне занедбаними дітьми (зазначаються
кількість дітей, які стоять на обліку, яких знято з обліку,
причини постановки на облік, подається характеристика
методів та засобів, які використовуються в роботі);
з дітьми, які не цікавляться навчанням;
з обдарованими дітьми.
9. Аналіз роботи з педагогічним колективом:
єдиних педагогічних вимог до школярів;
рівня реалізації всіма учителями в навчальному процесі виховної функції уроку;
участі педагогів у позаурочній та позакласній виховній роботі;
взаємодії з керівниками гуртків, секцій.
10. Аналіз роботи з батьками та громадськістю:
взаємодії з сім'єю (визначення єдиної позиції щодо виховання, участі батьків у виховній роботі класу, школи);
тематики батьківських зборів, їх результативності.
11. Аналіз результатів виховної роботи:
визначення реального рівня виховання;
визначення ступеня відповідності реальних
результатів поставленим цілям;
характеристика динаміки змін рівня вихованості за
роками навчання.
12. Додатки: карта здоров'я учнів класу, карта вихованості, у якій фіксується рівень вихованості учнів
|